A../ JAK NAKUPOVAT
1.
Pokud jste si vybrali produkt a jste rozhodnuti, jednoduše jej vložte do košíku. Nemusíte se bát, toto ještě není objednávka a vy, stejně jako v kamenném obchodě, můžete zboží z košíku kdykoliv vyndat.
2.
Chcete-li koupit další zboží, postupujte stále stejně, prohlížejte, vybírejte, třiďte a vkládejte do košíku. Chcete-li více kusů od jednoho druhu zboží, postačí, když na ikonku košíku opakovaně kliknete nebo v nákupním košíku přepíšete hodnotu v okénku s počtem kusů. Tím se aktualizuje počet objednávaných kusů a tomu odpovídající cena.
Nákupní košík
3.
Už máte opravdu všechno, co jste potřebovali? Klikněte na košík umístěný v pravém horním rohu stránky a překontrolujte si jeho obsah. Nyní již zbývá pouze zvolit způsob dopravy a způsob úhrady. Jestli je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „k pokladně“. Pokud jste se do tohoto okamžiku nezaregistrovali, budete k tomuto kroku nyní vyzváni, pokud ano zadejte Vaše přihlašovací údaje a dokončete nákup jako registrovaní, nebo můžete na stejném místě po vyplnění formuláře s Vašimi údaji a adresou dokončit nákup i jako neregistrovaní.
Nezapomeňte v obou případech na závěr potvrdit objednávku.
Zbývá jen zaplatit. V případě dobírky (platba při převzetí zboží) uhradíte částku v hotovosti do rukou zástupce přepravní společnosti (řidiči, který Vám zásilku přiveze), nebo v případě osobního odběru uhradíte částku v hotovosti při převzetí, a to oproti předanému zboží. Pokud jste zvolili úhradu bankovním převodem, platbu zbytečně neodkládejte, protože Vaše objednávka bude vyexpedována až po připsání celé částky na náš bankovní účet.
V každém způsobu úhrady, kdy neplatíte celou částku předem, po Vás musíme požadovat zálohovou platbu, jelikož zboží objednávané u nás se vyrábí na zákázku. Tedy kvůli zajištění hladkého průběhu objednávky, dále kvůli snížení stavu našich vlastních zásob na minimum a tím snížení cen taktéž na nejnižší možnou úroveň, je nutno vybrat od zákazníka zálohu.
u výrobků do 30 000,- Kč - záloha 10.000,- Kč
u výrobků nad 30 000,- Kč - záloha 15.000,- Kč
u výrobků nad 45 000,- Kč - záloha dle smluvní dohody!
platba 100% ceny předem - mínus 2 % z celkové ceny
Při případných obavách o Vaše peníze se můžete podívat pod odkaz „O firmě“ nebo nás kontaktovat osobně, telefonicky či e-mailem (viz odkaz Kontakt).
!POZOR při úspěšném provedení objednávky, obdržíte email s potvrzením objednávky. Nestalo-li se tak překontrolujte, zda jste zadali správnou emailovou adresu, či jste potvrdili objednávku.
B../Obchodní podmínky
Obecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem. Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky. Není-li uvedeno jinak ,vše se řídí obchodním zákoníkem ČR, případně ostatními platnými zákony ČR.
Objednávání zboží
Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
Každá taková objednávka musí obsahovat:
- kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt),
- způsob platby a dopravy (odběru),
- objednávané zboží určené názvem, případně upřesněním barevnosti.
Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky, avšak její vyřizování započne až po složení zálohy na účet dodavatele.
Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky.
Zákazník
Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem. V případech, kdy je vyžadována zálohová platba, má zákazník právo zrušit objednávku bez udání důvodu až do uhrazení zálohy.
Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo emailem a uvést číslo objednávky.
Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky. Zákazník má právo objednávku upravovat, a to do data jejího odeslání obchodníkem resp. data odeslání zálohy dodavateli (co vznikne dříve), stejným způsobem, jakým se provádí storno objednávky.
Obchodník
Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
· se podstatně změnila cena výrobku, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
· zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhasil nebo
· v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinnen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů.
Platba za objednané zboží
Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné a doběrečné způsobem zvoleným v objednávce zboží, nejpozději do data splatnosti uvedeného v objednávce a potvrzovacím emailu. Výjimkou je zálohová platba, ta je splatná ihned, v případě neuhrazení této zálohové platby neučiní dodavatel žádné kroky k vyřízení objednávky. Doklad o zaplacení zálohové platby obdrží zákazník ihned po přijetí platby dodavatelem. V případě,že si zákazník po uhrazení faktury, pokud si zvolil možnost osobního odběru v J.Hradci, nevyzvedne zboží v řádném, oboustraně dohodnutém avizovaném termínu, může dodavatel (obchodník) účtovat skladné ve výši 100,- Kč bez DPH za každý den.
Doručení výrobků
Zboží je doručováno prostřednictvím přepravní společností Toptrans (dále jen doručovatel) nebo naší dopravou, přičemž před odesláním zboží vždy zákazníka předem informujeme o způsobu, termínu a ceně dopravy. Cena dopravy je uvedena níže a při objednání je uváděna cena dle dostupných údajů, tedy rozmezí od-do, v závislosti na skutečné váze pak je zákazník informován o skutečné ceně dopravy - toto opatření je u tohoto sortimentu běžné, jelikož výrobky dosahují hmotností v řádu stovek kilogramů.
Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za přepravné a doběrečné dle platného ceníku.
Dodací lhůta u zboží skladem je 1-3 dny. U zboží, které skladem není je to:
- do 3 týdnů standardní krbové a kamnové vložky
- do 6 týdnů zvláštní výrobky (výrobky speciálně na zakázku
Distributor nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele. V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.
Způsob doručení objednávky
OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VÁM ZASÍLÁME:
a) přepravní společností TOPTRANS
b) JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR V JINDŘICHOVĚ HRADCI,
c) NEBO VYUŽIJTE rozvoz po J.Hradci a okolí do 20 km zdarma.
způsob a) přepravní společností TOPTRANS je zpoplatněn takto:
Jelikož u jednotlivých produktů je uvedena pouze hmotnost samotných výrobků, je nutné počítat s tím, že skutečná hmotnost dodávky se navýší o tzv.paletáž (cca 50kg).
Váhová kategorie do 5kg (náhr.díly,...)
- do 100 km - 124,- Kč bez DPH
- do 300 km - 176,- Kč bez DPH
- do 500 km - 200,- Kč bez DPH
Váhová kategorie do 200kg
- do 100 km - 940,- Kč bez DPH
- do 300 km - 1.346,- Kč bez DPH
- do 500 km - 1.609,- Kč bez DPH
Váhová kategorie do 300kg
- do 100 km - 1.194,- Kč bez DPH
- do 300 km - 1.745,- Kč bez DPH
- do 500 km - 2.099,- Kč bez DPH
Váhová kategorie do 500kg
- do 100 km - 1.598,- Kč bez DPH
- do 300 km - 2.406,- Kč bez DPH
- do 500 km - 2.925,- Kč bez DPH
V PŘÍPADĚ DOBÍRKY + DOBÍREČNÉ 200,- KČ.
Způsob uhrazení objednávky
a) DOBÍRKOU (částka doběrečného je ponížena o předem uhrazenou zálohu).
b) Předem na bankovní účet (celá částka je hrazena dopředu na účet dodavatele).
c) Hotově při osobním převzetí (částka ponížena o předem uhrazenou zálohu je vybrána v hotovosti při převzetí zboží od dodavatele).
Reklamační podmínky
Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád eshop.kamnarstvi-pisar.cz vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 2 roky, pokud není uvedeno jinak. Dvouletá záruka se vztahuje na korpus (ocelový, litinový) a všechny litinové díly. Vzhledem k tomu, že volba použitého paliva a zacházení s přístrojem se nachází mimo naši kontrolu, nepodléhají jednotlivé šamotové či vermikulitové díly topeniště zatížené vysokými teplotami jakékoliv záruce. Taktéž skleněné výplně dveří nepodléhají záruce, neboť jejich poškození lze provést pouze mechanickým způsobem.
Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním
Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.
Povinost překontrolování zboží
Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka. Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
Uplatnění reklamace
K reklamačnímu řízení budou přijato zboží pouze kompletní, v neporušeném obalu a s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elekronicky nebo písemně.
Zboží lze reklamovat, jestliže:
· bylo dodáno zboží s vadou
· bylo dodáno jiné než objednané zboží.
Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben, nebo za neoprávněnou bude považována reklamace v případě:
· použitím zboží pro jiné účely než ke kterým je určen,nebo je uvedeno v návodu
· běžným opotřebením nebo poškozením
· nesprávným skladováním,nesprávnou manipulací
· živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
· doručovatelem (reklamovat u doručovatele)
· neodborným zásahem kupujícího či třetí osoby
v případě neodborné montáže
vV případě neoprávněné reklamace mohou být individuálně posouzeny náklady na dopravu zboží do servisu a zpět. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazujícího nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.
Postup reklamace
Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu zboží.
Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.
Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu
Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu , nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi.
Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
Částka za zboží bude prioritně vrácena bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
Vzhledem k tomu, že objednané zboží je sestaveno na zakázku, v případě jeho vrácení bude účtován storno poplatek,jehož výše může být až 100% prodejní ceny.
Ochrana osobních údajů
Prodávající tímto prohlašuje, že je registrovaným správcem osobních údajů a že při nakládání s osobními údaji kupujícího bude postupovat v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje o kupujícím budou shromažďovány a zpracovávány prodávajícím prostřednictvím zabezpečené elektronické databáze tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, a to výhradně za účelem:
a. splnění předmětu smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím
b. nabízení dalšího obchodu nebo služeb kupujícímu
Osobní údaje kupujícího se prodávající zavazuje chránit. Tyto údaje nebudou prodávajícím poskytnuty žádné třetí osobě s výjimkou těch případů, kdy je poskytnutí údajů (např. adresa a telefon) nezbytnou podmínkou úspěšného doručení zboží kupujícímu.